احتمالا شما هم این سوال را مطرح کرده اید که لوازم خانگی و محصولات ساخت فلر کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلر برندی است که در آلمان فعالیت می کند. این برند در سال 1373 شروع به کار کرد و دارای نمایندگی رسمی در ایران می باشد. علاوه بر این، با برندهای مطرح ایرانی مانند پارس خزر نیز همکاری داشته و برخی محصولات نیز به صورت مشترک با برند پارس خزر تولید و در داخل کشور به فروش رسیده است.

در ادامه این پست قصد داریم به بررسی و خرید 15 مدل از محصولات مختلف این برند بپردازیم که شامل لوازم خانگی می شود. باید بدانید که فلر تنها بر روی لوازم خانگی تمرکز نمی کند، بلکه انواع لوازم شخصی برقی مرتبط با آرایش را نیز تولید می کند.

برخی از افراد این سوال را در ذهن دارند که کیفیت محصولات فلر چگونه است؟ با توجه به محصولات متنوعی که این شرکت دارد، رضایت از خرید محصولات آن بالا بوده و تقریبا تمامی محصولات آن چه از نظر متریال به کار رفته و چه در طراحی و ساخت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

توستر فلر مدل TO102

توستر فلر مدل TO102 محصولی با طراحی بسیار مدرن با چهار اسلات برای قرار دادن نان، گزینه بسیار مناسبی برای تهیه نان تست صبحانه خانواده کم جمعیت می باشد. همچنین وجود کشو برای جمع آوری خرده نان باعث سهولت استفاده از این محصول شده است. مصرف برق متوسط، بدنه با کیفیت، دکمه لغو عملکرد، عملکرد یخ زدایی از ویژگی های این مدل است.

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620

آبمیوه گیری Flare PJ 620 وسیله ای ایده آل برای کسانی است که به سلامتی خود اهمیت می دهند و در وعده های غذایی خود آب میوه می گنجانند. این آبمیوه گیری با دهانه ورودی میوه با قطر زیاد اجازه می دهد تقریباً هر میوه ای بدون برش وارد شود. آبگیری توسط تیغه فولادی ضد زنگ انجام می شود و کف های حاصل از آبگیری در مخزن کف جمع آوری می شود.

مطالعه کنید: آموزش تعمیرات پلوپز در خانه

مخزن پالپ ظرفیت زیادی دارد و بدون نیاز به تخلیه تفاله می توان مقدار زیادی آب میوه تهیه کرد. سرعت و قدرت دستگاه توسط پیچ کنترل روی دستگاه تنظیم می شود.

بخارشوی SC 88 SD Flare

بخارشوی "فلر" SC 88 SD محصولی با طراحی و کاربری بسیار ساده است که برای مصارف خانگی کم ظرفیت ساخته شده است. این محصول با توان مصرفی متوسط، تایمر 90 دقیقه ای و ظرفیت نسبتاً بالا می تواند غذاهای مختلف را با کیفیت بالا به سرعت بخارپز کند. همچنین این محصول قابلیت بخاردهی و قرار گرفتن در حالت آماده به کار در کمتر از 40 ثانیه را دارد.

از دیگر ویژگی های کلی این بخارشوی می توان به نشانگر سطح آب و صفحه نمایش دیجیتال اشاره کرد. قابلیت چیدن تخم مرغ در هنگام پخت نیز در این محصول گنجانده شده است.

میکسر BLG57 Fler

میکسر مدل «BLG57» یکی از محصولات محبوب شرکت «فلر» است. این دستگاه دارای پایه ای است که موتور دستگاه در آن قرار دارد و پارچ همزن روی این پایه قرار می گیرد. این پارچ با گنجایش حدود 1.5 لیتر امکان تهیه مخلوط های مختلف در حجم های نسبتاً زیاد را فراهم می کند. در واقع یک پارچ پر از شیره مخلوط می تواند برای 5 تا 6 لیوان سرو شود.

مطالعه کنید: بررسی بهترین مولتی کوکر بوش

آب میوه تمام چیزی نیست که این دستگاه درست می کند. انواع مخلوط های غذا یا شیرینی و کیک نیز با این دستگاه تهیه می شود. تیغه های استیل ضد زنگ مدل BLG57 می تواند هر چیزی را خرد کند و همچنین برای ساخت یخ خرد شده استفاده می شود. این دستگاه دارای دو سرعت کند و سریع و دارای حالت پالسی یا لحظه ای می باشد. این دستگاه علاوه بر پارچ و مخلوط کن دارای آسیاب و آسیاب نیز می باشد که بر روی پایه نصب می شود و وظیفه آسیاب و آسیاب مواد مختلف مانند قهوه، زعفران و ... را بر عهده دارد.

پلوپز مدل RC175

این پلوپز دارای ظرفیت 10 نفر است و بدنه آن فلزی است. جنس دیگ داخل پلوپز از تفلون نچسب است. این پلوپز دارای توان 700 وات می باشد و تایمر تنظیم زمان و دما نیز دارد. از اقلام همراه آن می توان به پیمانه و کفگیر اشاره کرد. از همه مهم تر این محصول دارای گارانتی است و در ایران ساپورت می شود و در هنگام تعمیرات پلوپز نگران ایرادات و مشکلات آن نخواهید بود.

چرخ گوشت Flare MG850

چرخ گوشت «فلر» مدل «MG850» دستگاهی باکیفیت و کاربردی است. این چرخ گوشت تکه های گوشت را به راحتی چرخ می کند و به شما امکان ایجاد تنوع در غذاهای خود را می دهد. سه پنجره در سه سایز مختلف از جنس استنلس استیل همراه این دستگاه می باشد. با استفاده از سری سوسیس ساز می توانید از سلامت مواد اولیه تولید آنها مطمئن شوید. با نصب شابلون روی سری سوسیس ساز می توانید سوسیس هایی با اشکال مختلف برای کودکان تهیه کنید.

مدل MG850 با داشتن سینی بزرگ امکان بارگیری سریع چرخ گوشت را فراهم می کند. با فشردن دکمه روشن/خاموش دستگاه با سرعت زیاد شروع به چرخ کردن گوشت می کند و با فشار دادن دکمه Low سرعت چرخش کاهش می یابد. امکان چرخش معکوس نیز در این چرخ گوشت در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز و یا گیرکردن گوشت بتوان از آن استفاده کرد.

زودپز برقی فلر مدل PC163

زودپز برقی فلر مدل PC163 یک دستگاه همه کاره برای پخت غذا می باشد. فقط غذا را در آن قرار دهید، تنظیمات را انجام دهید و منتظر بمانید تا غذا آماده شود. زودپز برقی Flare PC163 دارای طیف وسیعی از تنظیمات برای پخت انواع غذا در حالت بهینه می باشد. با تنظیم فشار در سه حالت کم، استاندارد و زیاد می توانید فشار داخل دستگاه را تنظیم کنید که زمان پخت را نیز کنترل می کند.

امکان استفاده از تایمر نیز می تواند در این امر دخیل باشد. تنظیمات پیش فرض برای پخت برنج و خورش، تهیه ماست، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات فقط با یک دکمه قابل انتخاب است. زودپزهای فلر قابلیت های دیگری مانند پخت آهسته را نیز دارند که اگرچه پخت زمان بیشتری می برد، اما ارزش غذا را حفظ می کند. این دستگاه برای تمامی خانواده ها و حتی افراد مجرد گزینه بسیار مناسبی است که به راحتی در زمان صرفه جویی کرده و نتیجه مطلوبی را ایجاد می کند.

بسته شدن زودپز به راحتی امکان پذیر است و مکانیزم بسته و بازشدن آن به گونه ای طراحی شده است که حتی با یک دست هم باز و بسته می شود. سوپاپ اطمینان و مکانیزم های ایمنی این دستگاه پخت و پز مطمئنی را به ارمغان می آورد. لوازم جانبی مانند کفگیر و ملاقه پلاستیکی و استند بخارپز همراه با این محصول ارائه می شود. ظرف پخت این دستگاه روکش نچسب دارد و جای نگرانی از بابت چسبیدن غذا نیست.

ظرفیت بالای این دستگاه امکان پخت و پز را برای خانواده های پرجمعیت فراهم می کند. مصرف برق این دستگاه کم است تا جایی که در رده مصرف انرژی B تا A قرار می گیرد.

فلر خردکن CH500

خردکن مدل CH500 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت «فلر» است که از طراحی ساده ای بهره می برد.

موتور خردکن داخل در قرار می گیرد، بنابراین نباید این قسمت از دستگاه را با ماشین ظرفشویی بشویید. خردکن CH500 با موتور 500 وات کار می کند. با فشردن دکمه تعبیه شده روی درب خردکن، موتور دستگاه با قدرت شروع به کار کرده و تیغه خردکن را می چرخاند.

تیغه خردکن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. ظرف شیشه ای دستگاه سنگ شکن دارای ظرفیت 500 میلی لیتر می باشد که ظرفیت مناسبی برای استفاده از این دستگاه محسوب می شود. این خردکن مجهز به پایه های پلاستیکی است که از سر خوردن و سر خوردن دستگاه در حین کار جلوگیری می کند.